måndag 1 november 2010

Hej då

Imorgon åker vi. Sen ska vi vara bort i 4 månader! Det finns många jag kommer sakna, speciellt mamma och pappa men antagligen mest A. Det kommer vara väldigt konstigt att inte träffa honom på tre hela månader, jag är van vid att träffa honom varje dag. Ibland har vi varit ifrån varandra några dagar men det längsta är 10 dagar, långt ifrån tre månader..
Men antagligen så kommer tiden att gå fort för oss som reser och får se nya saker hela tiden och har något kul att se framemot varje dag. Tiden går nog inte lika snabbt för dem som är här hemma. Men jag hoppas att det inte är allt för jobbigt för dem.
Mycket kommer att förändras när jag kommer hem och jag längtar tills dess men först ser jag framemot att se en liten del av världen. Det blir sju länder på 4 månader :)
Hej då Sverige, vi ses den 2:e mars!
/E

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar