torsdag 11 november 2010

Båtresa

Idag är det vår sista dag i Kambodja så jag och Maria åkte ut med båt till en liten ö tillsammans med ca halva GAP gruppen. På vägen ut till ön stannade båten så att vi kunde snorkla lite, det var riktigt härligt! Men vattnet var lite grumligt så man såg inte så jätte bra, men några fiskar såg jag. Väl ut på ön gick vi igenom en skug för att komma till den mysigaste stranden ever! Det var typ bara vi och några till på hela stranden och vattnet var klart, blått och underbart! På stranden låg en bar/restaurang och även ett hus fullt av bäddar att hyra, det såg riktigt mysigt ut! Det hade varit sjukt kul att prova för en dag.
Jag önskar att vi hade stannat i Kambodja längre, för jag älskar verkligen landet och folket här! Alla är så sjukt trevliga och hjälpsamma. Men jag längtar ändå till alla andra ställen vi ska till så får ju komma tillbaka till Kambodja någon annan gång. :)
/E

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar