torsdag 10 mars 2011

Torsdagen den 10 mars

Idag är det bara en vecka kvar till min födelsedag! Jippi! 
Jag hade en super trevlig kväll med Anna igår, det var skönt att få träffa henne igen. Tack gumman <3

Andreas kom precis hem, äntligen! Nu har jag kommit hem från resan och kan äntligen flytta in med A och börja mitt vuxna liv. Vilket gör mig otroligt lycklig, men tyvärr så bryr sig inte A´s chef sig om att jag vill vara med min pojkvän utan han måste jobba borta mån-tors en himla massa :/ Tycker inte om att vara ensam så det har varit ganska svårt att somna på kvällarna, men jag får väl försöka vänja mig. Men nu är han iallafall äntligen hemma igen, fyra dagar är ju inte länge speciellt inte efter att ha klarat 14 veckor. Men det är väldigt tråkigt nu när vi äntligen bor tillsammans.
/E

Kärlek <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar