måndag 21 mars 2011

Måndag 21/3

Den ena intervjun gick riktigt bra, den andra inte så bra och har redan fått veta att jag inte fick det jobbet. Men får veta om jag får det andra denna veckan så jag håller tummarna för mig själv! Min födelsedag var rätt så bra, men det var tråkigt att Andreas inte var hemma så jag sov hos mamma för att slippa vakna upp helt ensam. Jag fick en massa pengar, kläder av mamma, en väska och skor av Andreas, presentkort på make up store av Maria och blommor, vin, choklad och en chokladrecept bok av Evelina och Jimmy :) Tack alla underbara <3
I lördags hade jag lite fest med mina vänner :D och vi tjejer söp verkligen killarna under bordet, dem stupade en efter en ;) hehe. I söndags efter bakfyllan nästan försvunnit kom våra föräldrar på lite kalas.
Idag har Andreas kört till Linköping, igen :/ och kommer hem på torsdag så jag får klara mig själv som vanligt. Kanske ska jag utnyttja mitt presentkort på make up store, vill ha mer smink!!! :D För er som inte vet så ÄLSKAR jag att sminka mig och prova nya sminkningar och jag älskar make up stores smink. Förhoppningsvis så kommer jag att utbilda mig till makeupartist i framtiden.
/E

Så här såg jag ut i lördags :)

Min sminkning.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar