tisdag 29 mars 2011

Saknar dig.

Nu är Andreas borta, som vanligt, just nu är han i Oslo vilket han kommer att vara de närmsta sex veckorna från måndag till torsdag :/ Det hade inte varit lika jobbigt om jag hade haft något att göra om dagarna och inte satt ensam hemma hela tiden. Men just nu har jag sinnessjukt ont i rygg, nacke och huvud och orkar inte ens gå ut och söka jobb, jag orkar knappt gå upp till butiken för att handla lite mat, därför blir det ännu jobbigare att han är borta. Fast imorgon ska jag till Peter, min Gud, min hjälte(!!!) som ska hjälpa mig att slippa denna värken och efter det ska jag ha kvalitetstid med mamma och Sladden sen pappa och Maria.
På torsdag ska jag på begravning, vila i frid gammelmormor, sen på fredag får jag nog ut och söka jobb men tills dess så ska min rygg och nacke vara bättre.

Älskar dig A.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar