söndag 13 mars 2011

Söndagen den 13 mars

Igår var det lite fest med Andreas cross kompisar, därför blev det sovmorgon idag. Vilket jag älskar :P Sen har Andreas varit och kört cross hela dagen och jag har mest legat och slappat i soffan. När Andreas kom hem igen så gjorde vi pannkakor, som blev sjukt goda, men Andreas fick steka dem för det gick inte så bra för mig när jag försökte. Men Andreas gjorde dem perfekta och dem blev sjukt goda :)

Imorgon är det en ny vecka och jag hoppas att det blir en bra vecka, jag vet att den inte börjar så bra för Andreas kör till Linköping och jobbar i morgon bitti och Maria åker till Spanien på tisdag. Men jag ska på två arbetsintervjuer plus att det är min födelsedag på torsdag, samma dag som Andreas kommer hem igen, så förhoppningsvis blir det en bra vecka. Håll tummarna för mig på tisdag och onsdag så jag kan få ett av jobben iaf. ;)
/E

Min älskling i vårt kök.
Andreas pannkaka - min pannkaka. :P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar