fredag 4 mars 2011

Hemma igen.

Efter två och en halv dags flygande och väntande och fem mellan landningar så landade vi på Kastrups flygplats i onsdags klockan 11. Där möttes vi av en glad pappa som saknat oss en massa :)
Sen åkte vi hem till mamma som nog hade saknat oss ännu mer, hon hade ju inte träffat oss alls på fyra månader vilket pappa gjorde. Hemma hos mamma väntade även vår nyfödda lillasyster, Sladden aka Alice. Hon föddes efter två dygns förlossning den 26:e feb och var 54cm lång och vägde 4132g, även om det låter stort så känns hon inte särskilt stor när man håller henne. :P
Sen på kvällen fick jag pappas goda fläskpannkaka och Maria fick korvstroganoff, tack pappa!!! Det var efterlängtat. Men vi var nog inte så trevligt sällskap för vi hade jetlag och var sjukt trötta!
Igår var jag hos Karolin, min underbara frisör, som fixade till mitt katastrofala hår. Efter  det gjorde jag inte alls mycket, gick en liten runda i stan och åt en Lundakebab till lunch, underbart! Andreas hämtade mig i stan och sen fick vi köra och storhandla eftersom kylen var helt tom här hemma. :P
På kvällen blev det bara film och slapp men Andreas och Amanda :) mys!
Fressten, grattis till oss! Två och ett halvt år igår. <3
Nu ska jag hjälpa mamma jobba (eller helst passa Sladden :P)

Det är skönt att vara hemma och känna mig som mig själv igen :D
/E
This is the real me.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar