lördag 5 januari 2013

Jul och nyår

Nu har det snart gått en vecka på det nya året och det har inte hänt så mycket, lite jobb men har mest varit hemma och bakat lite och städat lite och bara tagit det lugnt. Vilket har varit skönt eftersom jag jobbade väldigt mycket i december.
Eftersom både jag och Andreas har skilda föräldrar så blir det alltid mycket firande på julen, först hos hans pappa, sen på vars ett håll på julafton och sen hos min pappa dagen efter. Jag brukar tycka det blir väldigt stressigt och jobbigt att åka runt så mycket så jag hinner knappt njuta av julen, fast denna gången så var julen riktigt bra och mysig. :) På nyårsafton så var vi hemma hos oss med kompisar och åt god mat och hade det riktigt trevligt.
Idag är det mammas födelsedag, stort grattis älskade mamma, men det blir inget firande idag eftersom hon är i London men imorgon efter jobb så blir det lite middag och lite firande med familjen.

Här kommer foto på min sminkning som jag hade på jobbets julbord:
/E





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar