söndag 27 januari 2013

Första veckan på IMC

Veckan har både varit riktigt, riktigt bra men också ganska dålig. Den var bra för att jag äntligen har börjat skolan som jag har velat nu i typ tre år och den har varit dålig för att jag har mått dåligt och haft extremt ont i ryggen och sovit dåligt. Men det börjar bli bättre nu så nästa vecka blir förhoppningsvis bättre. 
Första dagen i skolan var mest en informationsdag där vi fick vårt smink och vi fick veta vad som kommer hända under dessa tio veckorna. Sen dag två hade vi färglära och sen har vi gjort olika baser och tyvärr missade jag dagen när vi hade hudvård och bryn/fransar. Det har varit en rolig vecka även om jag inte mått så bra och jag ser verkligen fram emot de nio kommande veckorna :) 
Eftersom vi inte har gjort en hel sminkning än så har jag inte tagit några bilder men ska göra det så fort vi börjar göra hela sminkningar. 
/E 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar