tisdag 15 januari 2013

Kallt och snö

Strax efter julafton försvann all snö och det blev plusgradigt, det började kännas som att vi var på väg mot våren. Men tyvärr höll inte det i sig så länge utan idag har det varit riktigt kallt och det har snöat ganska mycket. Eftersom det var kallt och snö så ville jag inte ut och köra utan Andreas fick köra mig till Staffanstorp så att jag kunde vara med Maria och passa bebis. Vi har haft en riktigt mysig dag och sen kom Andreas tillbaka och så åt vi mat innan vi körde hem igen. Då var det minus 15 grader och snö och dimmigt så jag är väldigt glad att jag inte körde själv, för då hade jag nog stannat i Staffanstorp :P 
Nu är det mindre än en vecka kvar tills jag börjar min utbildning och jag längtar sjukt mycket! Jag är både spänd och nervös och jag hoppas verkligen att det blir som jag tänkt mig :)
/E 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar