lördag 1 december 2012

1 December

Nu har äntligen nedräkningen till julafton börjat och jag har fått öppna fösta luckan i min kalender och idag fick jag en flaska med Body & Hair Oil, så nu får vi prova om det är något bra.
Idag har jag varit ledig och det har varit en riktigt bra dag, jag gick upp ganska tidigt och åkte till gymmet och tränade och sen har jag och Andreas varit på Ikea och efter det så åt vi lite middag på O´Learys. När jag sen kom hem så satte jag upp adventsljusstaken och julgardinerna :D så nu är här julmysigt och fint!
Imorgon är det första advent och julskyltning i stan, vilket jag missar eftersom jag jobbar, får väl se om där är något som är öppet när jag har slutat så får jag gå en sväng då.
Nästa vecka blir det en massa jobb och jag är bara ledig på lördagen och då ska jag passa Bebis <3
Nu fortsätter denna lördagskväll med film och mys i soffan. :)
/E


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar