tisdag 10 juli 2012

Glass och shopping

Det blev en runda till Malmö idag med Maria och Annika och innan jag mötte upp Maria i Lund så gick jag inom på Ecco för att se om dem hade några fina och sköna ballerina skor som jag kan jobba med och som passar till det mesta. Vilket dem hade så jag inpuls köpte ett par skor för 700:- hihi, fast dem var verkligen riktigt sköna så jag hoppas jag slipper få så ont i benen som jag brukar efter en heldag på jobb.
I Malmö så gick vi in på M-store för att köpa smink, köpte både saker som jag behöver och hittade även lite roliga saker på rean :)
Sen gick vi till Lilla Glassfabriken och åt kanske världens godaste glass, det blev tre kulor glass plus grädde och chokladsås. Det är ju trots allt sommar, även om det inte är sol och varmt. :P
/E

Dagens inköp :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar