måndag 3 september 2012

Slutet av sommaren

Nu har jag inte skrivit på riktigt länge och nu är sommaren nästan slut. Jag har jobbat väldigt mycket i sommar och när jag har varit ledig så har jag hittat på så mycket jag bara kunnat. Jag har träffat kompisar och Bebis så mycket som möjligt, varit på Folketspark med mamma, Bebis och Maria, jag har varit i Åhus med Andreas och hans familj och jag har varit i Helsingör med Maria och en massa annat kul :)
Men nu är sommaren slut och vi börjar gå mot min favorit årstid, hösten(!), med alla fina färger och snygga kläder ;) men tyvärr innebär det också mindre jobb samt mindre pengar vilket inte är lika roligt.

Idag har jag och Andreas varit tillsammans i fyra år och det firade vi med god mat och bio i helgen :) Jag kan inte riktigt fatta hur fort tiden går, dessa fyra åren har bara flugit förbi fast det har ju ändå hänt väldigt mycket sen vi blev tillsammans :) Höjdpunkterna har nog varit studenten, alla resor som jag gjort och när Bebis föddes (vilket tydligen var ett och ett halvt år sedan redan!). Nu ska jag försöka att inte vara så dålig på att skriva i framtiden, men vi får väl se hur det går :P
Här kommer en bild på den sötaste ungen världen:
/E


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar