onsdag 4 juli 2012

Livet är bra nu

Jag kom in på den utbildningen som jag ville(!) IMC, International Makeup Center. :D Där börjar jag den 21 januari 2013, så nu längtar jag extremt mycket tills dess. Jag har letat fram alla mina gamla M magasin och sitter nu och "pluggar" lite och ser om jag kan få lite tips och idéer. :)


Igår hade jag en mysig kväll med Maria, först var vi på klubbkväll på Make Up Store sen åt vi middag och efter det gick vi på bio. Vi såg Rock of ages som vi tyckte var skit bra, en musikal med en massa rock klassiker och lite kärlek på det, verkligen min typ av film!
Idag har det varit sol och varmt men jag har inte känt av det så mycket för att jag har jobbat, det gör mig inte så mycket bara det är sol och varmt även när jag inte jobbar :P 

Det blev lite fynd på Make Up Store:
/E


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar