tisdag 3 juli 2012

Sommar

Nu är det sommar och jag jobbar för fullt nu när alla har semester, vilket är toppen så att jag kan tjäna lite pengar. När jag är ledig så har jag oftast massa saker att göra, vilket på ett sätt är skönt men ibland hade det varit skönt att bara ligga och slappa hela dagen. Igår va jag hos Karoline och klippte mig, sen hälsade jag på Evelina en stund och efter det tog jag en fika med Jesper i stan.
Idag blir det att tvätta hela dagen, eftersom det är något som jag inte kan överlåta till Andreas :P Sen ikväll ska jag äta middag med Maria och sen gå på bio och kanske blir det en sväng inom på Make Up Stores klubbkväll ;)
Andreas är fortfarande sjukskriven men tränar för fullt och blir bättre och bättre i sitt knä för varje dag som går, han är jätte duktig men ibland pressar han sig själv lite för mycket för han börjar bli lite frustrerad över att han inte kan böja det helt än.

Här kommer en somrig sminkning som jag hade i fredags när vi var hos Anette som fyllde år:
/E




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar