fredag 24 december 2010

God jul alla vänner!

Idag har vi varit på IKEA och shoppat loss i restaurangen, vi har ätit köttbullar, lax och lussekatter bland annat! Det fick oss verkligen att sakna Sverige. Sen har vi ätit middag på Hard Rock Cafe vilket var trevligt men det var lite kallt för dem hade ac:n på minusgrader, kändes nästan som hemma ;) Sen har vi inte gjort något speciellt, bara tagit det lungt. Det känns inte riktigt som att det är julafton eftersom här är så varmt och det bara är jag och Maria här.

Jag hoppas alla mina nära och kära har en underbar julafton hemma i Sverige, det är snart dags att sova här medan kvällen knappt har börjat hemma! Jag saknar er och tänker på er, mycket kärlek från Singapore! <3
/E

Min jul-lunch på IKEA <3
Så här varmt och skönt hade vi det på julafton :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar