torsdag 14 oktober 2010

Middag hos mamma

Idag har A varit på möte i Malmö så jag passade på att vara hemma lite och umgås med mamma. Vi åt god mat och kollade på tv och jag började lägga fram vad jag ska ha med mig på resan. Sjukt svårt att välja vad man ska ha med sig asså! Jag behöver kanske INTE 20 klänningar, men vilka ska jag ta med mig då? Hm, måste tänka på det ett tag. Jag skrev också en packlista, allt utom kläder, och det är en hel del man ska bära runt på förutom kläder. Det är ju en backpackerresa så lilla jag ska gå runt och bära på en ryggsäck som är nästan lika stor som mig själv :P Haha, kanske borde träna upp musklerna lite nu innan.
Idag kom mina Reebok Easytone som mamma beställt för ett tag sen - tack mamma. Dem ska definitivt med på resan! Sjukt sköna att gå i, plus att man ska tydligen få fastare lår och rumpa om man går med dem. Ja tack!
Efter min kväll hos mamma hämtade jag upp A i Malmö och sedan körde jag hem till honom. Han ligger nu och sover gott vid min sida. Älskar honom otroligt mycket <3
/E

                                           Sköna och snygga ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar