måndag 18 oktober 2010

Gucci

Gucci är min lilla ögonsten som bor hos min mamma. Jag fick henne när jag fyllde 17 av min bästa kompis Evelina! :D Gucci är nog den bästa present jag fått, tack Lina! <3 Gucci är lite större och tjockare nu än när jag fick henne men hon är fortfarande min bebis. Jag saknar henne en massa nu när jag sover i Lund varje dag.

                                           Gucci <3

Imorgon är det bara två veckor kvar! Shit vad tiden går.. Jag har provat packa väskan för att se om allt fick plats, men det får det inte! Haha har inte packat underkläder, smink eller schampo och balsam än. Så jag måste hitta ett bättre sätt att packa på. :P M får hjälpa mig med det någon dag. Eftersom det är en stor ryggsäck så får den inte väga för mycket heller eftersom jag inte är så stark :P Nu väger den 13kg så vi får se vad det blir när allt har fått plats, får kanske välja bort lite sånt onödigt som skor och schampo och balsam och sånt som väger mycket :P
/E

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar