torsdag 14 oktober 2010

Landgång

Idag har jag varit hela dagen i Staffanstorp och tillsammans med M hjälpt mamma att göra en massa landgångar. Jag har även gått igenom packningen med M så nu har jag tagit bort några klänningar som får stanna hemma :/ tradigt! Men nu är där ju plats till att köpa nya! :)
Jag har även varit ute och gått idag, en ganska lång runda mitt på dagen med M och mamma. Sen en lite kortare runda själv, prövade mina nya Reebok Easytone. Det känns riktigt bra faktiskt, har lite träningsvärk i låren! Kunde inte gå så fort den första rundan på grund av mamma, så får gå en lång runda i högre tempo imorgon efter jobb. Jag ska upp tidigt imorgon och jobba, därför stannar jag i Staffanstorp i natt.
/E

                                           40 stycken sådana har vi gjort idag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar