fredag 8 oktober 2010

Fredagskväll

Igår blev jag bjuden på mat hos pappa sen sov jag där för jag skulle upp och jobba tidigt, tidigt imorse. Efter jobb idag så handlade jag och A mat. Sen gjorde vi hemma gjord pizza, den blev faktiskt helt okej. :P





Jag insåg nyss att jag bara har tre fredagar kvar att spendera med A innan det är dags att åka ut på min resa med M. På tisdag är det bara tre veckor kvar tills vi åker, längtar men kommer att sakna pappa, mamma och A otroligt mycket. Men som tur är så kommer vi att möta upp pappa i Thailand och A i Australien så det är bara mamma som vi inte kommer att träffa på fyra månader.
Jag hörde igår på radion att det ska bli den kallaste vinter på 1 000 år, haha! Så skönt det är att man slipper den! Hatar vintern och kylan. När alla andra går och fryser om rumpan så är jag och M på Bali och lär oss att surfa :P Underbart!
/E

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar