måndag 8 oktober 2012

Hitt på nått

Nu har Andreas varit i Berlin och jobbat en hel vecka (!) och ändå så kommer han inte hem på förr än på torsdag :/ Eftersom jag inte jobbar så jätte mycket just nu så är det extra tråkigt att han är borta, därför har jag bjudit bort mig själv så mycket som möjlig. Jag har varit hos mamma och ätit och passat på att leka med söta bebisen, i lördags åkte jag till Evelina och Jimmy efter jobb och åt middag sen stannade jag där hela kvällen och snackade skit och spelade poker, sen sov jag där till på söndagen. Idag har jag varit hos Alexander och Magdalena och ätit wok och imorgon ska jag leka med Maria sen ska vi hem till pappa och äta. Haha, känns som jag mest utnyttjar alla för att få mat (vilket jag nog gör lite också :P)

Jag har precis pratat med Andreas, vilket vi gör varje kväll, men idag slog det mig att jag saknar honom rätt så mycket. Kanske är det extra jobbigt eftersom det var ganska längesedan vi var i från varandra sist och 10 dagar är lite väl länge, det är bättre när det bara är mån-tors.
Så nu tycker jag att det kan bli torsdag så att jag kan få krama och puss min älskling igen <3
/E

En bild från somras när jag och Andreas passade bebis.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar