onsdag 17 oktober 2012

Gråa dagar

Andreas var hemma över helgen och vi försökte att umgås så mycket som möjligt eftersom han åkte tillbaka till Berlin igen i måndags. Vi gjorde inte så mycket, vi bara va med varandra och tog det lugnt när vi inte jobbade, eftersom Andreas var rätt trött. Men nu är han i Berlin igen och jag försöker att sysselsätta mig så mycket jag bara kan. I måndags var jag i Staffanstorp och umgicks med Maria sen blev det en liten tur till OBS för att kolla lite kläder och skor och vi handlade även lite mat till Andreas fest.
När jag vaknade igår mådde jag riktigt dåligt så det blev inget jobb för mig, utan bara vila hela dagen och mot kvällen mådde jag redan bättre. Idag har jag mått mycket bättre så idag blev det lite träning med Yasmine, vilket verkligen behövdes! Vi ska försöka vara lite bättre på att hålla igång träningen nu och inte bara träna en gång i månaden.. vi får väl se hur det går. 

En sak som jag älskar göra är att prova olika sminkningar, vilket gör att det ofta tar lång tid för mig att göra mig i ordning innan jag ska iväg. Så när det är grått och tråkigt ute och jag inte vet vad jag ska göra så sätter jag på nån bra film att ha i bakgrunden medan jag sminkar mig och kanske fixar håret.

Här kommer bilder på en sminkning som jag gjorde i förra veckan och jag lockade även hela mitt hår, vilket jag inte blev helt nöjd med så jag satte upp det i en tofs :P
/E





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar