torsdag 2 februari 2012

Torsdag idag :)

Jag känner mig lite hängig och förkyld just nu så det blir mycket vila i soffan så att jag blir frisk snart! I tisdags så blev Maria opererad för andra gången i sin arm och för hoppnings vis så kommer hon slippa ha så ont nu. Medans hon blev opererad så gick jag, mamma och Alice en, eller två rundor i stan och jag använde mina sist presentkort från julen. Jag fick en himla massa roliga saker för mina pengar så jag var väldigt lycklig när jag kom hem :)
Sen igår var det tjockis onsdag, man måste ju stödja sjuklingen :P det blev chips och dippa och choklad, kakor och cola. Efter jag hade tagit hand om Maria lite och lekt med Alice så blev det lite jobb med Marie, trevligt som alltid!
Idag har jag städat i min klädkammare och dammat av mitt sminkbord :D så nu är jag på riktigt bra humör. Nu ska jag hoppa in i duschen och göra mig i ordning för att sen gå till Andreas lillebror som fyller år idag, grattis till dig Alle.
 /E

Mitt älskade sminkbord <3

Lite av inköpen från shoppingrundan i tisdags.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar