måndag 20 februari 2012

Firar morfar på O´Learys

Idag har jag varit ledig så jag tog sov morgon sen tog det väldigt lång tid för mig att göra mig i ordning, så himla skönt :P När jag väl gjort mig klar så åkte jag till O´Learys på Entré, där jag mötte upp hela släkten för att fira morfar som fyller 76 år på onsdag. Först spelade vi bowling, sen åt vi och efter det red vi på tjuren ;) det var en väldigt trevlig måndags kväll. Så tack för det släkten och speciellt mamma som betalade för mig.
Andreas är i Norge igen så nu sitter jag ensam i soffan och funderar på att gå och lägga mig eftersom jag ska upp och jobba imorgon, ska bara vänta på mitt godnatt-samtal först :)
Eftersom all snö är borta och det var sol och plusgrader idag så blev det en vår inspirerad outfit och make up:
/E




Syskon kärlek <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar