måndag 6 februari 2012

Paniiiiiiiiiik..

Jag har panik(!) jag hittar inte min svarta kajalpenna, som jag använder varje dag, vilket jag även gjorde idag men nu hittar jag inte den! Jag hoppas att jag har tappat den på jobb så att den fortfarande ligger där, får ringa dit imorgon och fråga.
Idag har jag jobbat hela dagen med Camilla och det har varit en riktigt lugn dag, som man kan förvänta sig en måndag. Vi har frusit men vi har haft en riktigt trevlig dag, tycker jag i alla fall. Nu sitter jag i min ensamhet och kollar på tv för Andreas är i Oslo och jobbar, han ringer nog snart och säger god natt :)
Imorgon är jag ledig och då kommer Maria hit så då ska vi kolla på alla Harry Potter filmerna, om vi orkar annars fortsätter vi på onsdag. ;)
Jag piffade till den svarta klänningen idag med en färg glad sminkning, som jag blev riktigt nöjd med. 
/E


1 kommentar: