onsdag 9 maj 2012

Nyklippt

Dagarna flyter på med jobb och mer jobb hemma med min lilla sjukling, fast han börjar må mycket bättre och har till och med börjat stödja lite på sitt ben. Han är riktigt duktig <3 Igår kväll färgade jag mitt hår själv och idag har jag varit hos frissan och klippt mig :) Som vanligt är jag skit nöjd men gjorde ingen direkt större förändring utan klippte bara topparna. Sen har jag även varit på bio med Maria och sett The Lucky One, en riktigt bra tjej film!
Jag har fått reda på att jag tyvärr inte gick vidare i make up tävlingen där jag sminkade Maria men jag är väldigt tacksam för alla som röstade på mig i alla fall.
Imorgon ska jag till barnmorskan och sen ska jag till sjukhuset med babe för att dem ska ta bort stygnen på knäet, så vi får hoppas att allt ser bra ut :)
Här kommer en bild på mitt hår:
/E


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar