söndag 18 mars 2012

22 år

Nu är min födelsedag slut /: tyvärr, men jag har haft en bra dag så tack min älskade familj för det. Först fick jag sova tills jag vaknade och sen fick jag frukost och en parfym av Andreas. Sen har jag haft en riktig slappe dag, jag har legat på soffan och tagit riktigt lång tid på mig att göra mig iordning, vilket var jätte skönt! Sen kom Maria hit och så sminkade jag henne innan vi körde till Paddy´s i Malmö och mötte upp mamma, Jörgen, Alice, pappa och Aimee. Tyvärr blev det inte mycket mer än middag på Paddy´s och sen hem igen för alla var rätt trötta och jag & Andreas mådde inte helt jätte bra. Nu ska jag snart sova, jag hoppas jag mår bättre imorgon för då ska jag och Andreas till Väla där jag ska få välja ut själv vad jag vill ha i present :) !
/E



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar