onsdag 30 november 2011

Första advent

I söndags var det första advent och nu har nedräkningen till julafton börjat! I måndags så åkte mamma, Maria, Alice och jag till Tyskland för att fylla på förrådet inför vintern ;) mamma och Maria stod för handlandet medans jag lekte med bebisen.
Igår var det den årliga julklapps shoppningen med bio som avslutning med Maria i Malmö. Vi såg Breaking dawn del 1, skit bra men det är lite drygt att man nu måste vänta ett helt år tills del 2 kommer :/
Även om jag på många sätt önskar att jag kunde skruva tillbaka tiden ett år så har jag saknat denna julkänslan som jag inte känt på två år nu. <3
Idag har jag bara slappat, städat lite och bakat en chokladkaka till min älskling som har namnsdag idag. :) Och nu blir det bara jobb resten av veckan.
/E

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar